1

1

Wednesday, July 18, 2012

Prod manager retire

video
Dah lama tul x hapdet blog ni....time datang penyakit malas yg xder ubat tu...cam ni la......benda hape pun x jd buat....

skrg ni tetiba lak rindu kat blog ni...tu yg masukkan ada sumber nk dimasukkan...heheh xder keje nk buat lgpun biarla majlis tu nanti lain skit...hehehe sblm malam "kejadian" aku sempat la siapkan video ni...hehe kul 2 pg baru siap ni....sib baik si kecik kt umah tu abah dia tdo kan ...hehehe
Thanks babah.

Asalnya xder idea nk input ape pun xtau...hah ttiba tercetus idea tu..trus la buat ape lg...hehe

jom la layan video ni...bos prod nk retire ....hehe layan