1

1

Saturday, September 27, 2014

Luqman minum susu mealshake

Nama saya Luqman, umur saya 3 tahun  3 bulam.
Saya ada 2 orang kakak..sorang cantik sorang lagi comel.
Sebelah saya tu abang sepupu..
Nama dia syaufiq...hensem kan
Tapi hari ni saya bukan nya nak bercerita pasal kakak saya ye.
Saya nak bercerita pasal diri saya.
Sebelum ni ibu selalu marah sebab saya susah nak makan dan memilih makanan.
Satu lagi ikut mood jugak..

Selepas ibu berikan saya mealshake, selera makan saya bertambah...
Saya juga makan chewable vita c, omega, setelah sebulan saya makan semua tu...
selera makan saya semakin bertambah...
saya suka makan...
sekarang ibu saya masak apa pun saya akan makan.
Apa yang buat saya tak suka makan sebelum ni sbb ibu suka paksa saya makan sayur2...itu buat saya tak suka.
Tapi sekarang saya boleh makan semuanya termasuk la makanan pedas.
I like laksa hehe...

Jom kawan-kawan,
boleh order mealshake dengan ibu saya. Sekarang promosi beli 3 dapat 4.
Ni no ibu saya 013 344 7381

No comments: