1

1

Sunday, October 19, 2014

Join Member Shaklee

Keistimewaan pembelian product melalui saya adalah:


  • Consultation secara PERCUMA dengan tips2 tambahan dengan product Shaklee.
  • Product adalah READY STOCK
  • Tak perlu bayar cas penghantaran, boleh cod ke mana sahaja dalam Kuala Lumpur dan Selangor
Setelah terjebak dengan Shaklee saya mula jatuh cinta dengan product Shaklee. Sebut sahaja product Shaklee yang mana menjadi pilihan dan masalah kesihatan yang bagaimana untuk saya bantu, In Shaa Allah saya akan bantu sebaik mungkin kerana saya sendiri telah merasai keberkesanan hampir kesemua product Shaklee.

Sekali lagi saya boleh dihubungi melalui talian berikut

Sally D'Sandra (ID: 1132126) - Pengedar Sah Shaklee Kuala Lumpur/Selangor.
FB: Sally Shaklee
No Contact  (WhatsAap/telegram/): 013-3447381
Email: chubby00@gmail.com
Sharing biz / cod area: Bukit Jalil/Shah Alam/Subang/Serdang/Cheras/Sg. Besi/Puchong.

Pos : Keseluruh Malaysia dan Dunia tiada sempadan.

No comments: