1

1

Sunday, October 19, 2014

Product Shaklee



  1. VIVIX

https://www.facebook.com/pages/Beautys-Collection/675084289230325

Vivix adalah minuman daripada Raja anggur Muscadine Grapes yang mengandungi kandungan Resveratrol yang terbaik. Allah s.w.t telah menyebutkan buah anggur di dalam Al-Quran sebanyak 11 kali. Anggur merupakan salah satu daripada buah-buahan istimewa dan paling banyak manfaatnya. 
Keistimewaan Vivix Shaklee

Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA...salah satunya akibat radikal bebas..yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix dapat membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita melambatkan proses tersebut. Ia juga sesuai di ambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuh kepada keadaan asal.
Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel.
Vivix membantu menguatkan sel tubuh.


Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar.
Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
   **Cara makan : 2 sudu teh sehari – selepas makan.

2.    Energizing Soy Protein
 
https://www.facebook.com/pages/Beautys-Collection/675084289230325


ESP adalah ENERGIZING SOY PROTEIN. Sebab utama ESP amat popular dan produk yang paling laris..... kerana ESP membekalkan sumber protein. Semua orang tahu kan badan kita perlukan sumber protein. Dalam pemakanan seharian kita sumber protein ada dalam ikan, ayam, daging. Tapi kenapa setiap hari kita makan lauk ayam tapi kerap juga tak sihat. Tak cukup ke? Untuk pengetahuan semua, ikan, ayam, daging tu kan kita perlu masak makan. So bila dimasak, dah kena panas api, kandungan protein akan musnah dan yang tinggal tak cukup untuk badan kita yang kerja kadang-kadang melebih dari 12 jam sehari.

KEBAIKAN :  ESP SHAKLEE

Wanita yang ingin mengandung
ESP pelihara dan menguatkan rahim.

Wanita yang menyusu
ESP membantu perbanyakkan pengeluaran susu. Bila kita cukup protein, bermakna badan kita cukup tenaga. Susu pun berkhasiat.

Kekal kurus
ESP buat kita rasa kenyang. Kurangkan selera makan.

Kekal sihat
ESP beri ketahanan badan dan pelengkap nutrien dalam badan kita. Bila semuanya cukup, haruslah boleh lawan penyakit yang datang, In shaa Allah.

Wanita yang nak cantik
ESP buatkan kulit lebih anjal, gebu dan lebih cerah. Nampak lebih berseri. Bila dah cantik, tak perlu la nak makeup tebal-tebal kan. Natural Beauty gitu!

Ingin berpuasa
ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun berpuasa kita tak rasa lemah. Lapar dan dahaga itu biasa la, dugaan Allah untuk orang yang berpuasa terutamanya.

   Cara makan : 2 sudu – 2 kali sehari, goncang dengan air kosong atau air sejuk. 
(Jangan guna air panas)

3.   Vita- C Sustained Released 500mg

•    Tubuh kita memerlukan pengambilan vitamin C setiap hari kerana sifat vitamin C yang mudah larut dalam air menyebabkan badan tidak boleh menyimpan vitamin C. Vitamin C hanya ada dalam darah manusia selama 12 jam dan dalam tempoh waktu tersebut Vitamin C 'bekerja' dengan sel-sel tubuh untuk meningkatkan keimunan dan juga meningkatkan fungsi-fungsi sel di bahagian tubuh yang lain.
•    Vitamin C salah satu sumber yang ada antioksidan. Antioksidan bertindak melindungi sel rosak yang berpunca daripada molekul yang tidak stabil, dikenali sebagai radikal bebas. Sel yang rosak ini boleh meningkatkan risiko kanser.
•   Selsema, demam dan batuk tu eloklah amalkan ambil Vitamin C Shaklee. Lagipun tubuh badan manusia tidak dapat menghasilkan Vitamin C. Tambahan pula Vitamin C larut air dan akan hilang berterusan dari tubuh kita. Dan kita tidak perlu risau sebab Vitamin C tidak memberi kesan toksik. Paling best, Vitamin C Sustained Release Shaklee ni sesuai diambil oleh mereka yang ada penyakit gastrik.
Orang selalu kata "Vitamin ni untuk orang sihat je. Kalau sakit makanlah ubat. Sebelum sakit la jaga sebaik mungkin kesihatan kita. Dah sakit teruk tak leh wat apa dah. Jadi hargai lah kesihatan kita."
   Cara makan : 2 biji  2 kali sehari – selepas makan.
4. Vita-E Complex
https://www.facebook.com/pages/Beautys-Collection/675084289230325


·    Vitamin E sejenis antioksidan kuat yang boleh larut lemak di mana dapat meningkatkan sistem pertahanan badan.
·    Antioksidan larut lemak yang dapat melindungi bahagian-bahagian lemak pada badan daripada rosak akibat daripada teroksida.
·    Selenium dapat membantu vitamin E berfungsi dengan lebih bagus. Kajian menunjukkan bahawa, manusia yang bebas dari kanser mempunyai kandungan selenium yang tinggi di mana risiko kanser amat rendah sekali.
·    Mengurangkan kesan radikal bebas, membantu pembentukan sel darah merah. Boleh mengurangkan risiko kanser, penyakit arteri koronari jantung, katarak dan menambah imuniti.
         Cara makan: 2 biji 2 kali sehari – selepas makan.

5. NutriFeron
https://www.facebook.com/pages/Beautys-Collection/675084289230325

·    Produk yang unik, dicipta oleh individu yang menemui interferon. Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. 

Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semula jadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada 4 estrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukkan interferon dalam badan secara semulajadi. 

Pumpkin Seed, Plantago Seed, Safflower Flower, Japanese Honeysuckle Flower

·    Para saintis dan komuniti peubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi sistem imun yang sihat. Nutriferon merupakan satu-satunya pemakanan tambahan yang diciptakan oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.
·    Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam Nutriferon.
·    Interferon dapat memberhentikan penghasilan dan pengembangan kanser di dalam tubuh manusia.
·    Inteferon akan diaktifkan dalam badan apabila sel diserang oleh mikrob, virus, sel kanser, dll. Ada 2 fungsi utama Interferon.
- Interferon akan memberi signal kepada sel-sel bersebelahan dan akan mengaktifkan mekanisma-mekanisma sistem pertahanan badan yang lain.
-Interferon akan mengaktifkan “soldier” pada sistem pertahanan badan untuk memusnahkan bendasing dalam badan.
·     Interferon dapat melindungi tubuh manusia setiap hari dari serangan berjuta bendasing yang boleh mengakibatkan penyakit yang serius.
        Cara makan : 1 sachet 2 kali sehari

6. Alfalfa
https://www.facebook.com/pages/Beautys-Collection/675084289230325

•    Dalam bahasa arab Alfalfa bermaksud “Raja kepada segala tumbuh-tumbuhan”. Telah digunakan dalam rawatan herba purba di India, China dan Sepanyol. Alfalfa ibarat gudang kepada segala zat, ini kerana akar tunjangnya menjalar  ke dalam tanah sejauh 6 meter untuk mencari pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil dalam amaun yang banyak melalui proses fotosintesis  secara semulajadi.
•    Kajian menunjukkan bahawa pengambilan alfalfa dapat membantu mengikat carcinogens (bahan-bahan yang boleh menyebabkan kanser) di dalam usus dan mempercepatkan penyingkiran toksik dalam badan.
•    Penggunaan ubat semasa rawatan chemotherapy akan menyebabkan sistem imun menurun dan alfalfa berfungsi untuk meningkatkan sistem imun badan manusia.
•    Kanser tidak akan merebak pada badan yang beralkali. Pengambilan alfalfa dapat membantu menjadikan PH badan kepada alkali dan ini akan membantu melambatkan dan memberhentikan sel kanser merebak.
     Cara makan : 5 biji 2 kali sehari atau 10 biji pagi sebelum makan.

7. Vita Lea


·    Vita-Lea yang telah menjalani ujian klinikal adalah dirumus secara saintifik untuk keberkesanan dan keperluan tubuh.
·    Memberi 28 jenis vitamin yang penting dalam satu rumusan yang seimbang.
·    Dirumus secara saintifik dan di uji akan keberkesanannya.
·    Membantu mempertingkatkan kesihatan badan untuk jangkamasa panjang.
·    Menolong melawan pengoksidaan yang berbahaya: dua kali ganda Nilai Harian bagi vitamin C dan E, iaitu antioksidan yang kritikal untuk membantu mencegah kerosakan sel akibat dari pengoksidaan yang berbahaya.
          Cara makan:  1 biji 2 kali sehari.
8. Garlic

·    Garlic telah digunakan sejak turun temurun untuk tujuan kesihatan. Antara penyakit yang boleh dibantu dengan pengambilan garlic ialah penyakit cardiovascular system dan kanser.
·    Garlic juga mengandungi pelbagai bahan yang lain. Dianggarkan lebih 200 bahan terdapat dalam garlic termasuklah selenium (sejenis antioksidant), kalsium, vitamin B, C dan sebagainya.
·    Garlic sangat baik untuk membantu mengawal kanser. Kajian di kalangan rakyat China dan Italy menunjukkan risiko mendapat kanser perut adalah lebih rendah dengan pengambilan garlic. Garlic juga baik untuk jenis-jenis kanser yang lain.
·    Garlic melindungi dari kanser dengan cara menyekat pengeluaran nitrosamine. Garlic dapat menguatkan sistem imun.
             Cara makan :  2 biji 2 kali sehari

9. DTX Complex

·    Berfungsi untuk membersih, merangsang dan menjana semula sel-sel hati bila diperlukan.
·    Pesakit kanser memerlukan tahap kesihatan hati yang optimum untuk membersihkan darahdaripada kesan toksik daripada chemotherapy.

·    Kebanyakan pesakit kanser bukan meninggal disebabkan oleh sakit kanser itu sendiri tetapi disebabkan oleh kerosakan hati kesan daripada rawatan chemotherapy.
      Cara makan :  1 biji 3 kali sehari.

https://www.facebook.com/pages/Beautys-Collection/675084289230325
https://www.facebook.com/sallys.sandra


Untuk pertanyaan pm/wasap 013 344 7381 FB fan page: Beauty's Collection 
Email: chubby00@gmail.com untuk buat pesanan.


"Dengan mendaftar ahli shaklee anda mampu menjana pendapat 4, 5, 6 angka sebulan melalui bisnes online sahaja". 

Hubungi saya segera!

Wakil pengedar di seluruh Malaysia diperlukan!

No comments: